FAQ

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen per onderwerp.

Aanvragen Family Supply zwangerbox

Hoe kan ik de zwangerbox aanvragen?

Wat superleuk dat je de zwangerbox aan wilt vragen. Door te klikken op deze link kom je op de juiste pagina terecht.

Ik ben bevallen, kan ik de Zwangerbox nog aanvragen?

Je kunt de Zwangerbox aanvragen tot de 8e maand van je zwangerschap. Aanvragen doe je hier

Wat kost de Zwangerbox?

De Zwangerbox is helemaal gratis! Wij rekenen alleen €6,95 voor de verzendkosten. De verzendkosten betaal je ongeveer een week voordat wij de Zwangerbox naar je opsturen. Je ontvangt van ons een mail met daarin alle (betaal) informatie.

Wanneer betaal ik de verzendkosten voor de Zwangerbox?

Je betaalt ongeveer 1 week voordat we de Zwangerbox gaan uitleveren. De Zwangerbox verzenden wij in de 8e maand (week 28) van je zwangerschap.

Hoe betaal ik de verzendkosten?

In de informatiemail die je automatisch van ons zult ontvangen zit een link naar onze webshop. De Zwangerbox is uitsluitend benaderbaar met een uniek wachtwoord die je van ons ontvangt. Alleen met dit wachtwoord kun je de Zwangerbox gratis aanschaffen in onze webshop. Je betaalt alleen voor de verzendkosten van €6,95.

Wat gebeurt er al ik de verzendkosten niet betaal?

De verzendkosten zijn gekoppeld aan ons verzend- en verwerkingsproces. Wanneer er geen betaling voor de verzendkosten plaatsvindt, zul je de Zwangerbox ook niet thuisgestuurd krijgen. Je zult wel gewoon onze superleuke wekelijkse mails blijven ontvangen.

Kan ik de Zwangerbox ook voor iemand anders aanvragen?

Helaas kan dat niet i.v.m. de privacy.

Tot wanneer kan ik de Zwangerbox aanvragen?

Je kunt de Zwangerbox aanvragen tot de 9e maand van je zwangerschap. Normaal versturen wij de Zwangerbox in de 8e maand van je zwangerschap. Wanneer je de Zwangerbox na deze periode aanvraagt zullen wij de Zwangerbox direct na betaling van de verzendkosten (€6,95) naar je opsturen. Je kunt de zwangerbox hier aanvragen

Ik ben voor de 2e keer zwanger, kan ik me weer opgeven?

Natuurlijk! Zou raar zijn als dat niet kon 🙂

Ik woon niet in Nederland kan ik dan de Zwangerbox aanvragen?

Helaas, deze actie is op dit moment alleen gericht op iedereen die in Nederland woonachtig is.

Ik ben zwanger van een tweeling, kan ik er dan ook 2 aanvragen?

Wow! dubbel feest!…. Geef ons door bij het bestellen van de Zwangerbox in de webshop. Dan passen wij de inhoud voor je aan

Ik ben zwanger van een tweeling, hoe geef ik dat door?

Je kunt in het aanvraagformulier de optie “tweeling” aanvinken.

Wanneer ontvang ik mijn Zwangerbox?

In de 7e maand van je zwangerschap kun je de Zwangerbox afhalen of wordt hij naar je verzonden. Vraag je hem na die periode aan, dan zullen we de Zwangerbox direct na betaling van de verzendkosten (€6,95) naar je opsturen.

Ik heb geen bevestiging van bestelling ontvangen, wat nu?

Excuus voor het ongemak! Neem in dit geval even contact met ons op. Mail ons op Zwangerbox@familysupply.nl dan zoeken we het meteen voor je uit.

Ontvang ik een afhaalbericht?

Op dit moment hebben wij nog geen mogelijkheid om de Zwangerbox ergens op te halen. De Zwangerbox wordt thuisbezorgd. Wij zijn wel hard bezig om te onderzoeken of wij dit mogelijk kunnen maken.

Op welke punten kan ik de Zwangerbox aanvragen?

Je kunt onze Zwangerbox direct en gemakkelijk online aanvragen.

Inhoud Family Supply Zwangerbox

Wat zit er in de Zwangerbox?

Dat willen we nog even als een verrassing bewaren :-). De totale waarde kan oplopen tot 250 euro. Doordat we continu op zoek zijn naar leuke en interessante partners kan de inhoud ook variëren.

Kan ik als bedrijf nog deelnemen als partner?

Wij zijn continu op zoek naar partners die iets kunnen toevoegen aan de Zwangerbox. Wij hanteren hier echter wel een zeer selectief beleid. Je kunt contact met ons opnemen of een mail sturen naar zwangerbox@familysupply.nl. Wij zullen dan contact met je opnemen over de voorwaarden en mogelijkheden.

Welke partners doen er mee?

De deelnemende partners kunnen variëren omdat we continu op zoek zijn naar leuke partners. Bekijk het meest actuele overzicht van de deelnemende partners van de op Zwangerbox

Ik heb andere producten ontvangen dan dat er nu op de site staat. Hoe kan dat?

De deelnemende partners kunnen inderdaad variëren omdat we continu op zoek zijn naar leuke partners met een toevoeging. Zo blijft het aanbod leuk, verrassend en nieuw.

Ik heb andere producten ontvangen dan vrienden van ons. Hoe kan dat?

De deelnemende partners kunnen inderdaad variëren omdat we continu op zoek zijn naar leuke partners met een toevoeging. Zo blijft het aanbod leuk, verrassend en nieuw.

Wijzigingen doorgeven of stopzetten

Kan ik me afmelden voor de Zwangerbox?

Natuurlijk kan dat! Je kunt dit doen door je uit te schrijven van de mails die je van de Zwangerbox ontvangt. De optie om je uit te schrijven zit onderin elke mail. Je kunt ons ook mailen op Zwangerbox@familysupply.nl dan regelen wij dat direct voor jou.

Ik ben verhuisd. Hoe geef ik dat door?

Je kunt je wijziging aan ons doorgeven per mail. Wij passen de gegevens dan voor je aan. Je kunt ons mailen op Zwangerbox@familysupply.nl

Ik ben eerder bevallen. Krijg ik dan nog een zwangerbox?

Gefeliciteerd met de geboorte van je kind! Ja, natuurlijk ga je die nog ontvangen. Om het proces te versnellen kun je ons het beste een mail sturen. Je kunt ons mailen op Zwangerbox@familysupply.nl.

Hoe geef ik wijzigingen door?

Je kunt de wijzigingen per mail doorgeven. Ons mailadres is Zwangerbox@familysupply.nl. Wij zullen je wijzigingen dan meteen voor je aanpassen.

Overige meest gestelde vragen

Op een van de aanbiedingen is de tijd verlopen om het te verzilveren en nu?

Dat is vervelend. Laat het ons even weten via Zwangerbox@familysupply.nl dan gaan wij kijken naar een oplossing.

Op welke punten kan ik de Zwangerbox afhalen?

Helaas hebben wij nu nog geen optie om de zwangerbox ergens af te halen. Wij zijn nu druk bezig met onze partners om deze opties mogelijk te maken.

Wat doen jullie met de gegevens?

Wij gebruiken jouw gegevens uitsluitend voor deze actie en de daarvoor geselecteerde partners. We zullen je gegevens dus niet verkopen aan derden. Ook zullen de deelnemende partners je niet buiten Family Supply om gaan mailen of bellen.

Waar kan ik de geboortedatum van mijn kind doorgeven?

Gefeliciteerd! Superleuk. Je mag ons altijd een kaartje sturen of het per mail laten weten. Zwangerbox@familysupply.nl

Staat je vraag er niet tussen?

Heb je nog een vraag die niet tussen de meest gestelde vragen staat vermeld? Mail ons dan je vraag naar zwangerbox@familysupply.nl