In de Media

Family Supply in de media.

Hieronder vind je het media overzicht  waarin Family Supply genoemd is.


Logo Little Favorites

Q&A met Family Supply op Little Favorites, de online style guide for Moms (to be)

“Dit keer geen multitask moeders met een geweldig product, maar twee echte actieve vaders! Met eigen ervaringen op zak zijn Bas en Jonathan in 2016 het geweldige bedrijf Family Supply gestart, een service voor het hele gezin met altijd een persoonlijk tintje. We maken kennis met deze twee super papa’s en vragen alles wat we willen weten over Family Supply!”

lees het hele artikel op Littlefavorites.com


Verkiezing: “ING starter van de maand juni 2016”

ING starter van de maand
Family Supply is ING Starter van de maand juni. 
Meer tijd en geld overhouden voor leuke dingen

Amsterdam, 2 juni – Jonathan Leih (40) en Bas van der Kruijf (44) zijn met hun in Naarden gevestigde onderneming Family Supply ING Starter van de maand juni. Family Supply  is een webwinkel, gespecialiseerd in het ontzorgen van jonge gezinnen. Hierdoor houden ouders meer tijd en geld over voor leuke dingen.


Alles op één plek

“We zijn allebei vader van drie kinderen en daarmee ervaringsdeskundigen”, zegt Jonathan. “Als ouder ben je naast je werk druk bezig om uit te zoeken waar je de beste producten voor een goede prijs kunt krijgen.” Dat kan makkelijker, leuker en beter dachten beide ondernemers en startten hun bedrijf, met als uitgangspunt: “Alles wat je nodig hebt op één plek.”

Abonnement

Family Supply werkt op basis van een abonnement maar de producten zijn ook eenmalig te bestellen. De keuze voor een abonnement geeft extra financieel voordeel en de box wordt maandelijks thuisbezorgd.  “Op het tijdstip en de plek die je hebt aangegeven”, zegt Bas. “Het assortiment is samengesteld uit hoogwaardige producten. De combinatie van het assortiment en meegroeiend abonnement is uniek”, vult Jonathan aan.

Meegroeien

Het productaanbod groeit mee. “We vragen op voorhand de geboortedatum van de gezinsleden. Als een baby bijvoorbeeld drie maanden wordt, sturen we een grotere maat luier mee om alvast uit te proberen”,  zegt Bas “Dan kan het de volgende maand als standaard mee. Daar hoef je als klant dus niet zelf over na te denken, Family Supply wil het je makkelijk maken”.

Geen verrassing

De ondernemers bieden alleen relevante producten die passen bij de levensfase van de kinderen uit het gezin. De eerste keer naar school, zwemles of sportclub zijn ook zulke momenten. Jonathan: “Bij veel aanbieders van boxen, is de inhoud elke keer een ‘verrassing’. Onze klant zit daar niet op te wachten, die bepaalt zelf de inhoud van de box.”

Loyale klanten

De ondernemers hebben al eerder webwinkels opgezet en hebben ervaring met inkoop bij de leveranciers van de producten. “Wij zijn geen partijhandelaren die een aantal containers bestellen, maar we zetten in op gestage groei op basis van loyale klanten”, zegt Bas. “Dat valt op bij leveranciers.”

Licht opsteken

Voor andere startende ondernemers hebben ze een aantal tips: “Ga het gewoon doen. Laat je niet weerhouden.” En: “Maak een lijst van personen die je wilt spreken. Je staat er van versteld hoeveel welwillendheid er is. Mensen staan er voor open om hun kennis te delen en jou verder te helpen.”

          Einde bericht –

Bekijk het artikel ook op ing.nl

Het artikel over Family Supply is Starter van de Maand is op meerdere websites geplaatst:

znieuws.nl

emerce.nl